שינויי מזג האוויר עושים לנו טוב בינתיים. שני ימי גשם בשבוע ושמש מאופק לאופק בחמימות נוחה שולטים במצב. בעונה זאת היה לנו רק שבוע אחד של חום שאולי מזכיר שבוע של מזג אוויר טוב בארץ ישראל, אך כאן זה יותר מידי. באותו שבוע חם הפלגתי עם מנחם בלונג איילנד סאונד ולמנחם החום היה סביר. זה היה כמו יום יפה במעיין צבי, לי זה היה חם.

הדשא בחצרי צומח בכוח ואני במלא הכוח מכסח. בתחילת העונה חשבתי שיש לי הרבה, אז חילקתי את החלקה לשניים. יום אחד כשהחום קצת עלה כיסחתי את החצי. לאחר מכן ישבתי לנוח ולשתות כוס מים. לפתע הבחנתי שאני רואה הכול בשנים. שני בקבוקים ושתי כוסות של מים. אבל אני רק אחד מכל אחד הבאתי?

הבנתי שאלוהים שלח לי סימן משמיים כי לא טובים השניים. אז חילקתי את החלקה לארבע ומאז לא ראיתי שניים ולא ראיתי ארבע.

הדשא גם הפגיש אותי עם אורטופד זריז ידיים שהזריק לי לתוך הכתף קורטיזון שירגיע את הכאב ביד שמושכת את חוט הסטארטר. בכל פעם שהסל מתמלא בדשא קצור, צריך להדמים, לרוקן ואז למשוך בחטף, להניע ולהמשיך בכיסוח .

אותו אורטופד כבר חבר שלי מאז שהזריק לי ג'ל לתוך הברך הימנית נטולת הרצועה. זאת שכאבה לי מתנועה מגונה בעת שגל נחבט אל דופן סירתי בעוד שאני מרים מפרש ליד התורן. גם כן פעילות של כיף בקיץ מלא ברכות זה.

טרטור המנוע במכונת הדשא, נשמע כמו פזמון חוזר. הוא מנתר לי את הטנטון הקבוע באוזני ומשחרר לחופש את מחשבותיי  עַל הָא וְעַל דָּא כמו הסיפור הזה שלפניכם.

כתיבת תגובה